POŠLITE NÁM E-MAIL
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Všetky prijaté objednávky odosielame do 24 hodín prostredníctvom kuriéra GLS alebo na výdajné miesta Zásielkovne. Vami preferovaný spôsob dopravy a prípadne konkrétne výdajné miesto si môžete zvoliť v procese objednávania, formulár zároveň automaticky overí aktuálne dostupné možnosti. Viac sa dočítate na stránke Doručenia a platba.
Pokiaľ pri platení objednávky zlyhala platba a platobná bránu už neumožňuje pokus o uhradenie objednávky opakovať, náš obchod Vám do hodiny automaticky odošle e-mailovú správu o prijatí Vašej objednávky a ponúkne Vám možnosť platbu opakovať, prípadne spôsob platby zmeniť.
Pokiaľ sme Vašu otázku nezodpovedali, alebo v prípade akýchkoľvek iných otázok, neváhajte nás kontaktovať, radi Vám pomôžeme.
KONTAKTUJTE NÁS
Ste spoločnosť a máte otázky týkajúce sa veľkoobchodnej spolupráce?
Pošlite nám e-mail, obratom sa s Vami spojíme.